Michael Feelders

45 jaar

Heerhugowaard

Michael Feelders, fractievoorzitter en lijsttrekker D66 Heerhugowaard

Sinds 2014 fractievoorzitter van D66 Heerhugowaard.

Ik ben Michael Feelders, werk bij een nummer 1 Tech-bedrijf in hartje Amsterdam. Ik heb een vriendin Sophie, wonende in Noord-Friesland. Op dit moment woon ik alweer 11 jaar in Heerhugowaard, in de energieneutrale wijk Stad van de Zon.

De gemeente Heerhugowaard is een groot dorp dat zich met grote stappen ontwikkelt tot een kleine stad. Daarom moet de beleving, het woongenot en de huidige voorzieningen top zijn en blijven.

Een gezonde financiële gemeentelijke balanspositie. Wie weet wat er met het geld gebeurt, bepaalt wat er gebeurt. Zeker met de huidige financiële situatie moet er goed bekeken worden welk project of investering prioriteit heeft. Waarbij de kerngedachte altijd is; voorziet deze in de behoefte van inwoners en ondernemers.

Goed onderwijs. Onder andere investeren in de juiste vraag en aanbod tussen scholing versus bedrijfsleven. Goed klimaat. Onder andere inzetten op energiebesparing en de rol van de fiets vergroten in het verkeer. Goede service, zorgen dat de gemeente Heerhugowaard en inwoners meedoen in de digitale wereld anno nu en in de toekomst.

Tenslotte, het zijn belangrijke onderwerpen waarover jij beslist. Vergeet niet:

Samen maken we de stad.

D66 krijgt het voor elkaar.

Meer van Michael Feelders