Michael Feelders

46 jaar

Heerhugowaard

Michael Feelders, fractievoorzitter en lijsttrekker D66 Heerhugowaard

Sinds 2014 fractievoorzitter van D66 Heerhugowaard.

Ik ben Michael Feelders, werk bij TomTom in hartje Amsterdam. Ik ben getrouwd met Sophie, en die woont in de regio Noord-Friesland. Samen hebben we een pracht van een dochter, Odille, die in januari 2020 is geboren.

Op dit moment woon ik alweer 11 jaar in Heerhugowaard, in de energie neutrale wijk Stad van de Zon.

De gemeente Heerhugowaard is een groot dorp dat met grote stappen ontwikkelt tot een kleine stad. Daarom moet de beleving, het woongenot en de huidige voorzieningen goed zijn en blijven. Ook met de fusie tot Dijk en Waard geldt dat dorpjes zich ontpoppen met een eigen kern, met hart voor de inwoners.

Een gezonde financiële gemeentelijke balanspositie. Wie weet wat er met het geld gebeurt, bepaalt wat er gebeurt. Zeker met de huidige financiële situatie moet er goed bekeken worden welk project of investering prioriteit heeft. Waarbij de kerngedachte altijd is; voorziet deze in de behoefte van inwoners en ondernemers?

Tenslotte, invloed hebben en sturing geven. Ja, het zijn belangrijke onderwerpen waarover jij beslist.

Samen maken we de stad.

Voor de toekomst.