maandag 3 maart 2014

Nieuwe website online

Vandaag is onze nieuwe website online gegaan. Via deze website willen wij  onze leden en inwoners van Heerhugowaard op de hoogte houden van onze standpunten en activiteiten en het laatste nieuws rond D66 Heerhugowaard. Ook kunt via deze kennismaken met de leden die D66 Heerhugowaard draaiende houden en contact met ons opnemen als u vragen heeft of ons mee wilt delen. Contact opnemen kan simpel en eenvoudig via het contactformulier welke u kunt vinden onderaan iedere pagina van de website. Hier onder een kleine gids van de verschillende onderdelen van de website:

In Heerhugowaard

Maak kennis met de mensen achter D66 Heerhugowaard. Hier stellen de verschillende leden die actief zijn voor D66 Heerhugowaard zijn zich aan u voor. Dit zijn niet alleen de fractieleden, maar ook de commissieleden en het bestuur. In verkiezingstijd stellen natuurlijk ook onze kandidaten zich hier aan u voor. Ook kunt u via deze pagina individueel contact leggen met de actieve leden.

Standpunten

Wilt u weten wat waar D66 Heerhugowaard voor staan, dan is dit de pagina voor u! Overzichtelijk verdeeld in tien verschillende thema’s kunt u hier onze standpunten vinden.

Hier vindt u het laatste nieuws van D66 Heerhugowaard.

Publicaties

De publicaties pagina geeft u eenvoudig toegang tot documenten van D66 Heerhugowaard. Zo kunt u daar bijvoorbeeld het verkiezingsprogramma vinden en door ons ingediende moties en amendementen tijdens raadvergaderingen.

Agenda

In de agenda kunt u alle bijeenkomsten, zoals fractie en ledenvergaderingen, die door D66 Heerhugowaard georganiseerd worden. Ook vindt hier activiteiten waarbij D66 Heerhugowaard aanwezig zal zijn, bijvoorbeeld raadsvergaderingen en debatten.

Archief

Onze oude website was www.d66-heerhugowaard-nu.nl, deze is ook nog steeds te bezoeken en zal vanaf nu dienst doen als archief. Via de Archief link in het menu is hij eenvoudig te bereiken.